خط تولید میلگرد کامپوزیت
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

کاربرد میلگردهای شیشه ای در تسمه های ماشین نساجی، ریل ها، محافظ اتوبان ها، درب ها و چارچوب پنجره ها می باشد. 

البته میلگرد شیشه ای با نام های دیگری مانند: میلگرد کامپوزیت، پلیمری، فایبرگلاس، میلگرد GFRP می باشد که خط تولید میلگرد شیشه ای این روزها بسیار پرطرفدار شده است و افراد زیادی در این خط تولید سرمایه گذاری کرده اند که البته از مشکلات تولید میلگرد شیشه ای نیز هنوز اطلاعات کافی ندارند به دلیل اینکه این خط تولید یکی از خط تولید های تازه کار می باشد ومدت زمان زیادی از حضور آن نیز نمی گذرد. 

خط تولید میلگرد کامپوزیت از آن دسته خطوط تولیدی می باشد که با توجه به نوظهور بودن آن کاربردهای زیادی دارد اما در مقابل نیز از مشکلات و معایبی برخوردار است که عبارتنداز:

  • نامناسب برای استفاده از آنها در سازه ها
  • غیر قابل انعطاف 
  • نامقاوم و تغییر ظاهر در مقابل حرارت 

یکی از دلایلی که باعث شده این میلگردها با آن حجم از فروش روبه رو نشوند قیمت میلگرد کامپوزیتی است که ممکن است با قیمت میلگردهای دیگر که از نظر کارایی و کیفیت در درجه بالایی قرار دارند برابری نکند ضمن اینکه میلگردهای شیشه ای از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار نیستند. 

بر خلاف اینکه برخی گمان میکنند می توانند در این راه سرمایه گذاری کنند و سود میلگرد شیشه ای می تواند آنها را به موفقیت های برساند، قیمت آن با کیفیت همخوانی ندارد و ممکن است این میلگرد به اشتباه و نادرست در بازار معرفی شود و افراد پس از خرید آن به مشکلات زیادی دچار شوند. 

سرمایه گذاری کردن در مسیرهایی که با دشواری های فراوان روبه رو هستند جز شکست و از دست دادن سرمایه برای شما عاقبت دیگری ندارند. 

بهتر است در راهی قدم بگذارید که هم از کار کردن لذت برده و هم بتوانید سود رو به بالا و روند ثابتی را در کسب وکار خود داشته باشید. 

شرکت سارگن استون با انواع خطوط تولیدی که در اختیار دارد علاوه بر تجربه چندین ساله ای که در این زمینه ها دارد می تواند فرصت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. 

با دریافت مشاوره های رایگان از افراد با تجربه این شرکت می توانید با نحوه کار این خطوط تولیدی آشنا شوید و بهترین گزینه را با توجه به سرمایه خود انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: